از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

دوکودک شجاع

 

mz mz 9330 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقياmz mz 3589 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا

 

دوستان عزیز موضوع امروز را به دو کودک شجاعی اختصاص می دهم که از حیوانات وحشی و خطرناک هیچگونه هراسی ندارند .

 

mz mz 2791 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا

 

نخستین کودک ، دختر بچه ای فرانسوی به نام “تیپ پی دگره Tippi Degré است که  در سن 3 سالگی مانند فیلم های تارزان با حیوانات وحشی زندگی کرده است  و اکنون که نزدیک به هفت سال سن دارد، هیچگونه هراسی از هیچ حیوان درنده ای ندارد.

 

mz mz 3590 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا

 

پدر و مادر این دختر بچه عکاسهای حرفه ای هستند که برای تهیه عکس حیوانات در نامیبیا و در جنگل های آفریقا زندگی می کنند و همین مسئله موجب شده است که دختربچه آنها با حیوانات بازی کند .

 

mz mz 8366 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا

 

 Tippi Degréمی گوید: چون  در جنگلهای نامیبیا هیچ بچه ای نبود که من با او دوست شوم و بازی کنم ، ناچار شدم با این حیوانات دوست شوم و الآن هیچگونه ترسی از آنها ندارم.


mz mz 9330 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا


mz mz 10305 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا

mz mz 12297 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا


mz mz 13263 بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا


فتاة مع نعامة بالصور: فتاة فرنسية تعيش طفولتها بين الحيوانات الأليفة والمفترسة بأفريقيا

 

 

اما کودک شجاع دوم ما پسربچه 3ساله استرالیایی به نام  “چارلي پاركر – Charlie Parker”  است. این پسر بچه بدون هیچگونه ترس و هراسی سوسمار آمریکای شمالی موسوم به   “Gump” و حتی مار بوآی 2.5 متری را دردست می گیرد و با آنها بازی می کند.

 

mz mz 11390 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا


mz mz 2790 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا


mz mz 3589 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا


mz mz 4525 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا


mz mz 5481 صور: طفل يبلغ من العمر 3 سنوات يلهو مع تمساح دون خوف بأستراليا


دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا گستره    متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,ساعت 1:10 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت